English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام:

عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی دهلران آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از آغاز عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی دهلران خبر داد.

عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی دهلران آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: برای انجام پروژه جدولگذاری و آسفالت رمپ ورودی این شهرک ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل و تعمیر پروژه شبکه روشنایی معابر شهرک دهلران و شبکه داخلی ناحیه پایین دستی پتروشیمی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و با ۱۰۰ درصد پیشرفت، اجراء شده است، اظهار داشت: خط انتقال آب ناحیه پایین دستی پتروشیمی، احداث مخزن بتنی آب این ناحیه صنعتی و نیز آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی دهلران از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام می‌باشد که به محض تأمین اعتبار، اجرای این پروژه ها عملیاتی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام ادامه داد: پیگیری عدم آنتن دهی مناسب و پوشش اینترنت ضعیف همراه اول این شهرک نیز از طریق ادارات کل ارتباطات و مخابرات استان مورد مطالبه قرار گرفته است.

حاتمی با اشاره به اینکه بهسازی شهرک صنعتی دهلران در اولویت کاری ماست و تلاش خواهد شد تا زیرساخت های این شهرک بیش از پیش بهبود یابند و فضای آن نیز به نحو مطلوبی بهسازی شود، یادآور شد: این شرکت تمام تلاش خود را برای حمایت و تأمین اعتبارات لازم از منابع ملی برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه