English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام خبر داد؛

اولین واحدهای تولیدی در ناحیه صنفی تخصصی ایلام آماده بهره‌برداری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: دو واحد تولیدی در ناحیه صنفی تخصصی ایلام تکمیل و آماده بهره‌برداری هستند.

اولین واحدهای تولیدی در ناحیه صنفی تخصصی ایلام آماده بهره‌برداری
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام  با بیان اینکه همه زیرساخت‌های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام ایجاد شده و زمینه برای حضور صنوف آلاینده فراهم است، بیان داشت: دو واحد تولیدی از صنف جوشکاری با دریافت پایان کار ساختمانی آماده به مرحله تولید رسیده‌اند.

حاتمی بیان داشت: با پیگیری‌‎های انجام شده و رفع مشکلات زیرساختی در سال گذشته، ۵۰ فقره پروانه ساخت و ساز در این ناحیه صادر و ۸۰ واحد صنفی زمین خود را تحویل گرفته‌اند.

وی افزود: در این ناحیه زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه دسترسی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تامین شده‌است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اینکه ۴۷۰ واحد صنفی در این ناحیه پیش‌بینی شده که از این تعداد تاکنون ۲۶۷ قرارداد منعقد شده است، تصریح کرد: واحدهایی از صنف‌های جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر(نجار،mdf) در ناحیه صنفی تخصصی ایلام مستقر می‌شوند.

 حاتمی، بازگشت آرامش به شهر و زیبا سازی آن، روان سازی ترافیک، کاهش حجم مراجعات روزمره مردم به مرکز شهر و نقاط پر تردد، ایجاد کارگاه‌های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی از مهمترین مزایای انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک‌ها و نواحی صنفی عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: ناحیه صنفی ایلام به مساحت ۱۳ هکتار به بهره‌برداری رسیده که هفت هکتار آن زمین صنفی و قابل واگذاری می‌باشد و از این میزان، ۴.۵ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه