English

بازرس کل استان ایلام:

خط قرمز ما مردم و خدمت رسانی به مردم است

بازرس کل استان ایلام گفت: مردم خط قرمز ما هستند و خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن به مردم از وظایف همه مسئولان و خادمان است.

خط قرمز ما مردم و خدمت رسانی به مردم است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، مالک روشنی  بازرس کل استان ایلام روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران، با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای امنیت و آرامش ما فدا کردند، اظهار کرد: امروز باید قدردان این امنیت که حاصل خون شهداست باشیم و مسیر انقلاب و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با توجه به شیطنت های دشمن در انتخابات، یادآور شد: مردم در روز انتخابات آمدند و مشارکت حداکثری داشتند، چرا که مردم می دانند دشمن دلسوز ما نیست و همیشه به فکر توطئه است.

روشنی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: مردم ایران اسلامی با وجود گله مندی ها اما برای دفاع از انقلاب و ارزشها و ناامیدی دشمن پای صندوق های رای آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

بازرس کل استان ایلام با تاکید بر اینکه شهد شیرین حضور مدیران در مدیریت، خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است، ابراز کرد: مردم حافظ نظام و ارزشها و پیرو خط انقلاب هستند و مدیران بایستی در مسابقه خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند.

وی یادآور شد: جایگاه مدیران در پست های مدیریتی مدیون مردم و خدمت به مردم است و ما باید این وظیفه خدمتگزاری را به بهترین نحو انجام دهیم.

روشنی با تاکید بر ایجاد امیدآفرینی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: مردم خط قرمز ما هستند و مدیران این مهم را در بحث خدمتگزاری مد نظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه