English

بازرس کل استان ایلام:

بیش از یکهزار شکایت مردمی در سازمان بازرسی ایلام رسیدگی شده است

بازرس کل استان ایلام گفت: یک هزار و 543 شکایت مردمی از ابتدای امسال تا 18 مهرماه رسیدگی شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 برابر افزایش یافته است.

بیش از یکهزار شکایت مردمی در سازمان بازرسی ایلام رسیدگی شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، مهدی اصلانی کرچی بازرس کل استان ایلام در دیدار با امام جمعه ایلام بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی با بیان اینکه 876 پرونده شکایات مردمی برای تکمیل گزارشات و ارجاع آن به مراجع قضایی در دست رسیدگی و بررسی است، افزود:همه با هم با همدلی با تاسی از رهنمودهایی رهبر معظم انقلاب برای مقابله با فساد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: شکایات مردمی از جنبه مثبت آن نشان دهنده اتکا مردم به سازمان بازرسی برای مقابله با فساد و رفع مشکلات آنان است و از دیدگاه منفی نشان می دهد که سطح رضایتمندی عمومی مردم از دستگاه ها بسیار کاهش یافته است.

مدیرکل بازرسی استان ایلام ابراز امیدواری کرد که  با استقرار دولت جدید مردمی و انقلابی این مسایل و مشکلات مردمی به حداقل برسد و تا سطح رضایت ‌مندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش یابد.

اصلانی با اشاره به اینکه  سازمان بازرسی گزارش دهنده فساد است، اما مرجع رسیدگی کننده نیست و سعی داریم که در اسرع وقت گزارش ارجاع شده به نتیجه برسد،تصریح کرد: گاهی موارد سیاست سازمان بازرسی پیشگیرانه است و تلاش داریم حضوری فعال در سطح جامعه برای مقابله با فساد داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نظارت های پیشگیرانه سازمان بازرسی این است که مشاوری امین و مورد اعتماد برای مردم باشد که برای تحقق این مهم سامانه گزارشگران فساد راه اندازی شد که با وجود آن هر شخص در هر سطحی می تواند گزارش فساد منطقه محل سکونت خود در اختیار بازرسان قرار دهد.

بازرس کل استان ایلام گفت: امام جمعه ایلام همواره پشتیبان سازمان بازرسی برای مبارزه با فساد بودند و با رهنمودهایی خود ما مجموعه را یاری کردند.

اصلانی افزود: طی نشست های که برگزار شده مهم ترین مسایل استان شناسایی و ماموریت ها اداره کل بازرسی استان را بر مبنای نیازها دسته بندی کردیم تا بتوانیم با کمترین منابع نیروی انسانی بیشترین بهره وری و عملکردی رضایت بخش در مقابله با فساد در ایالت داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی