English

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام خبر داد؛

آنلاین بودن تمام شعب اخذ رای در انتخابات مجلس سیزدهم

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: تمام شعب اخذ رای در انتخابات مجلس سیزدهم آتلاین هستند.

آنلاین بودن تمام شعب اخذ رای در انتخابات مجلس سیزدهم
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سیدشهاب‌ نبی پور مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر گفت: هدف شرکت مخابرات ارائه خدمات و ارتباطات پایدار با کیفیت و با امنیت به مردم و دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه ایلام از استان‌های پیشرو در امر ارتباط رسانی به شعب انتخاباتی است افزود: تمامی شعب اخذ رأی تا قبل از انتخابات مجهز به ارتباط پایدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام با اشاره به ارتباط و تعامل سازنده و نزدیک مخابرات با ستاد انتخابات استان گفت: تمام شعب اخذ رای در انتخابات مجلس سیزدهم آنلاین هستند که این امر ثبت و سلامت انتخابات را دوچندان می‌کند.

این مسئول در ادامه به اجرای ۱۵۰ کیلومتر پروژه فیبر نوری USO روستایی از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: اجرای 416 کیلومتر فیبر نوری روستایی به استان ابلاغ شده که تحقق این مهم در دستور کار است.

وی بیان کرد: تاکنون تعداد 4 سایت 5 جی در استان نصب و راه‌اندازی شده است، افزایش این سایت‌ها موجب ارائه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون مبلغ 322 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مخابرات منطقه ایلام هزینه شده است، افزود: عمده این طرح‌ها افتتاح شده و باقی آنها تا قبل از پایان سال تکمیل خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه