English

مدیر مخابرات منطقه ایلام خبر داد؛

واگذاری سرویس فیبر نوری خانگی FTTH با سرعت بالای اینترنت در مهران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: به زودی سرویس فیبر نوری خانگی FTTH با سرعت بالای اینترنت و کیفیت مناسب تر (خدمات باند پهن اینترنت) در شهر مهران واگذار خواهد شد.

واگذاری سرویس فیبر نوری خانگی FTTH با سرعت بالای اینترنت در مهران
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سید شهاب نبی پور نبی پور مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام در دیدار با امام جمعه مهران اظهار داشت: در ایام اربعین مخابرات استان با تلاش شبانه روزی طی مدت کمتر از یک ماه با برگردان مرکز مخابرات مهران و ارتقاء ارتباط مخابراتی به نسل جدید کافو نوری، بستر لازم جهت واگذاری سرویس‌های مخابراتی پایدار و با کیفیت به مردم صورت پذیرفت.

وی افزود: خوشبختانه با این اقدام هم اکنون زیرساخت‌های لازم برای واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت ADSL، و نسل پیشرفته‌تر از آن یعنی سرویس VDSL در شهر مهران فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: به زودی سرویس فیبر نوری خانگی FTTH با سرعت بالای اینترنت و کیفیت مناسب تر (خدمات باند پهن اینترنت) در شهر مهران واگذار خواهد شد.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار گفت: تلاش و زحمات مجموعه مخابرات استان بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام سیدعبدالله امینی افزود: انتظارات ما از مجموعه مخابرات به عنوان یک شرکت فنی و خدمات رسان خیلی بالا است و امید است با حضور مسئول جدید مخابرات شهرستان مهران شاهد نقش آفرینی بیشتری در ارتباط رسانی به مردم شهید پرور شهرستان مهران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه