English

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام:

ارتباطات امن و پایدار با اجرای فیبر نوری محقق می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام با بیان اینکه تجهیز شبکه بانکداری لازم و ضروری است، گفت: ارتباطات امن و پایدار با اجرای فیبر نوری محقق می شود.

ارتباطات امن و پایدار با اجرای فیبر نوری محقق می شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، سید شهاب نبی پور مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام  در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه ایلام از آمادگی لازم جهت ارائه خدمات مخابراتی به این بانک در استان خبر داد.

وی افزود: تلاش می شود در کوتاه‌ترین زمان شعب بانک سپه استان به شبکه فیبر نوری مخابرات متصل شوند.

مدیرمخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه تجهیز شبکه بانکداری لازم و ضروری است گفت: ارتباطات امن و پایدار با اجرای فیبر نوری محقق می شود.

نبی پور عنوان کرد: در راستای تحول شبکه ملی اطلاعات خدمات مخابراتی نوین با سرویس‌های متنوع ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری مجموعه مدیریت بانک سپه طی دو ماه آینده و در سال آتی اتمام شعب بانک سپه استان تحت پوشش فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیرمخابرات منطقه ایلام عنوان کرد: همکاران این شرکت زمینه و بستر کافی جهت ارائه و واگذاری سرویس‌های متنوع مخابراتی را دارند.

مدیر امور شعب بانک سپه ایلام نیز در این دیدار هدف از دیدار و برگزاری جلسه مشترک را گسترش روابط فی مابین و تسریع در اجرای تفاهم‌ نامه‌ها جهت متصل شدن شعب بانک سپه به شبکه فیبر نوری عنوان کرد.

روح اله بهمنیاز آمادگی لازم جهت متصل شدن کلیه شعب بانک سپه به شبکه فیبر نوری مخابرات خبر داد و افزود: این مهم علاوه بر ارائه خدمات نوین بانکداری موجب تسهیل در ارائه خدمات به مردم نیز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه