English

مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام:

۵۳ درصد از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ۵۳ درصد از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

۵۳ درصد از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی اشرف تابانی تابانی مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: تعداد بیمه شدگان اصلی در استان ایلام تا آذر ماه سال جاری ۱۱۴ هزارو ۴۵۶ نفر است.

وی همچنین تعداد بیمه شدگان تبعی در استان را ۱۶۲ هزارو ۴۲۱ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری ۷۹ هزارو ۴۵۸ نفر و تعداد مستمری بگیران اصلی ۲۰ هزارو ۹۷۴ نفر است.

این مسئول در ادامه به تعداد مستمری بگیران تبعی اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزارو ۹۴۲نفر مستمری بگیر تبعی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش استان اضافه کرد: ۳۲۲هزارو ۵۳۴ نفر در استان تحت پوشش تامین اجتماعی است و همچنین ۸هزار و ۷۱۲ کارگاه فعال نیز در استان وجود دارد.

تابانی همچنین کارگاه های کمک دولت ۲هزارو ۸۳۰ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان کمک دولت شاغل در کارگاه های مشمول کمک دولت نیز ۵هزارو ۶۰۶ نفر است.

وی در پایان ضریب پوشش بیمه ای استان را ۵۳ درصد دانست و گفت: ضریب نفوذ بیمه ای نیز در این استان ۷۶ درصد است.

تابانی عنوان کرد: خدمات سازمان در دو بخش کوتاه مدت مانند کمک هزینه ازدواج. بارداری، بیمه بیکاری و غیره در بلند مدت مانند بازنشستگی، کار افتادگی و فوتی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این جلسه از مراجعه یک میلیون و 312 هزار و 59 نفر به منظور دریافت خدمات سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی در10 ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

هادی صبور با اشاره به مراجعه یک میلیون و 312 هزار و 59 نفر در 10 ماهه سال جاری به مراکز درمانی تامین اجتماعی، گفت: این خدمات شامل 529 هزار و 961 ویزیت پزشک عمومی، 61 هزار و 54 ویزیت پزشک متخصص و 39 هزار و 152 مورد دندانپزشکی بوده است.

وی گفت: همچنین 223 مورد تولد در زایشگاه بیمارستان شهدای زاگرس صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام مراکز درمانی طرف قرارداد در ایلام را 525 نفر اعلام کرد و گفت: در این مراکز 171 پزشک (51 پزشک عمومی، 94 پزشک متخصص، 24 پزشک فوق تخصص)، 31 دندان‌پزشک، 105 داروخانه، 149 مرکز پاراکلینیک (58 آزمایشگاه، 31 مرکز رادیولوژی، 34 مرکز سونوگرافی، 8 مرکز سی‌.تی‌.اسکن، 23 مرکز فیزیوتراپی، 2 مرکز ام.آر.آی و یک مرکز پزشکی هسته‌ای) در 56 درمانگاه و 13 بیمارستان به مردم استان خدمات درمان و پزشکی ارائه می‌دهند.

صبور در ادامه تصریح کرد: جهت افزایش میزان خدمات‌رسانی بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام به مراجعه‌ کنندگان و بیماران دستگاه‌های جدید در راستای توسعه آزمایشگاه این مرکز درمانی با اعتبار 30 میلیارد ریال و همچنین راه‌اندازی دستگاه O.p.gرادیوگرافی دندان و راه‌اندازی دستگاه C.arm در اتاق عمل در رابطه با جراحی‌های ارتوپدی، مغز و اعصاب، کلیه و مجرای ادراری و غیره با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خریداری شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم نیز برای راه‌اندازی دستگاه‌های ماموگرافی، ام.آر.آی و سی‌.تی‌.اسکن نیز در این مرکز درمانی انجام گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه