English

روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ مورد خدمات پزشکی به زائران ارائه می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ مورد خدمات پزشکی در پایانه مرزی مهران به زائران ارائه می‌شود.

روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ مورد خدمات پزشکی به زائران ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، هادی صبور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام اربعین حسینی خادم زائرین اباعبدالله الحسین(ع ) هستیم، اظهار کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی با همراهی سایر دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی اقدام به برپایی موکب‌ها و پایگاه‌های مختلفی در پایانه مرزی مهران کرده است.

وی افزود: ما همچون سال‌های گذشته، خدماتی از جمله آزمایشگاه، دندان‌پزشکی، ویزیت پزشک، داروخانه، تزریقات آقایان و خانم‌ها و سرم‌تراپی را به‌  صورت کاملا رایگان به زائرین ارائه می‌دهیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: سایر دستگاه‌های تابع وزارتخانه نیز با برپایی موکب در مناطق مختلف پایانه مرزی و شهر مهران در حال ارائه خدمت به زائرین هستند.

صبور یادآور شد: ما از اول ماه صفر در پایانه مرزی مهران مستقر شدیم و از دوم ماه صفر، فعالیت‌های‌مان را آغاز کردیم  و تا پایان اربعین در خدمت زوار خواهیم بود و اگر لازم باشد، آمادگی کامل  داریم تا ۲۳ شهریورماه در خدمت زائران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه