English

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام:

۳۲۰ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه ۳۲۰ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش این سازمان هستند گفت: ۲۱ هزار بازنشسته در استان نیز از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

 ۳۲۰ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی اشرف تابانی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام در آیین یازدهمین جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر کشور- استان ایلام اظهار داشت: طبق اصل۲۹ قانون اساسی برخورداری از تأمین اجتماعی از نظر بازنشستگی‏، بیکاری‏، پیری‏، از کارافتادگی‏، خدمات بهداشتی و درمانی و... به صورت بیمه حقی همگانی‏ است و سازمان تامین اجتماعی جهت تحقق این مهم تلاش می کند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی بدون سازمان تامین اجتماعی امکان‌پذیر نیست افزود: قطعا هرچه نظام تامین اجتماعی گسترش یابد رفاه همگانی نیز افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ۱ومیلیون ۴۰۰ هزار نفر در این سازمان مشغول فعالیت هستند افزود: ۳۲۰ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

تابانی با اشاره به اینکه تعداد مستمری بگیران تحت پوشش این نهاد در استان بیش از ۲۴ هزار نفر است افزود: تعداد کارگاه های تحت پوشش سازمان ۸ هزار و ۶۵۹ کارگاه است و زمینه اشتغال بیش از ۷۹ هزار نفر توسط کارفرمایان استان فراهم شده است.

وی با اشاره به عملکرد استان در طرح بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی کارفرمایان گفت: تعداد درخواست های غیرحضوری ۵۲۷ مورد و غیرحضوری ۶۷۰ درخواست بوده است.

وی در ادامه گفت: برای توسعه اقتصادی فقط نیروی انسانی کافی نیست بلکه باید به جایگاه کارفرمایان توجه کرد.

وی در پایان اضافه کرد: کارفرمایان استان ماهانه ۲۱۵ میلیارد تومان معادل ۷۵ درصد، از حق بیمه استان سهیم هستند که مستمری بازنشستگان از این رقم پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه