English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلا م:

فرایند شناسایی معلمان نمونه آسیب شناسی می شود

دومین نشست ستاد شناسایی معلمان نمونه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از اعضای ستاد و مسئولان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

فرایند شناسایی معلمان نمونه آسیب شناسی می شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی درویش مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلا م در این نشست با تاکید بر اهمیت شناسایی معلمان و نیز انتخاب درست شاخص ها، اظهار داشت: اطلاع رسانی در این خصوص بسیار مهم است به گونه ای که همه استان باید در جریان باشند. باید اطمینان حاصل کرد که این بخشنامه معلم نمونه برای همه مدارس استان ارسال شده تا ضمن رعایت عدالت، همه از فرصت برابر در این مسئله برخوردار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: می بایست از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و نیز صداوسیما که زمینه های بسیار خوبی برای این مسئله در امر اطلاع رسانی به نحو احسنت استفاده کرد.

درویشی به توجه ویژه به مفاد بخشنامه و زمان بندی برای این فرآیند اشاره کرد و گفت: متقن بودن مستندات ستاد از موارد بسیار مهم است چراکه می بایست کارها به صورت دقیق انجام شود تا پاسخگویی به سوالات و ابهامات همکاران به سهولت انجام گیرد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام در پایان تاکید کرد: برگزاری جلسات ستاد و آسیب شناسی دقیق فرایند شناسایی معلمان نمونه به منظور برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی و ایجاد بهره وری مناسب در آن از دیگر مواردی است که می بایست با دقت نظر و اعمال پیگیری های لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه