English

تبیین اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان باعث افزایش ضریب نفوذ در بین همکاران شاغل و بازنشسته شده است

نشستی با محوریت بررسی اولویت های کاری صندوق ذخیر با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان، کار گروه صندوق ذخیره فرهنگیان آموزش و پرورش استان ایلام تشکیل شد.

تبیین اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان باعث افزایش ضریب نفوذ در بین همکاران شاغل و بازنشسته شده است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، حمید عبدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام در نشست با محوریت بررسی اولویت های کاری صندوق ذخیره با اشاره به اقدامات صورت گرفته در صندوق ذخیره و ثبات برنامه های این موسسه، جذب اعضای جدید را یکی از مهم ترین دستور کارهای کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد و گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه باید با اطلاع رسانی جامع و همسو با سیاست های ابلاغی زمینه برخورداری همکاران فرهنگی استان را از مزایای عضویت در صندوق فراهم نمایند.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در نمایندگی استان بر حضور اعضای کارگروه استان در جلسات مدیران مدارس شهرستان ها و مناطق تابعه به منظور تبیین و توجیه برنامه ها و اطلاع رسانی اقدامات صندوق ذخیره و زمینه سازی برای عضویت افراد جدید تاکید کرد و گفت: تبیین اقدامات انجام شده صندوق ذخیره فرهنگیان باعث افزایش ضریب نفوذ در بین همکاران شاغل و بازنشسته شده است.

جبار قباد بیگی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ایلام در این نشست از همکاری رئیس و اعضای کارگروه استانی و همراهی کمیته های شهرستانی در اجرای برنامه های ابلاغی و پیشبرد امور موسسه تشکر کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و اقدامات کارگروه استانی را در پیگیری منظم و مداوم برنامه ها، برگزاری نشست های کاری و اجرایی شدن مصوبات و تحقق برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام افزایش میزان سهم الشرکه اعضای صندوق را از اهم برنامه های استان عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به اعضای برای برخورداری از مزایای این اقدام، گفت: با برنامه ریزی جامع که در دستور کار است در صددیم تا میانگین سطح واریزی اعضای صندوق از ۳ درصد به تدریج به میانگین نهایی موسسه یعنی ۵ درصد ارتقاء یابد.

قباد بیگی بازدید از شهرستان ها و مناطق را از دیگر برنامه های در دست اقدام ذکر کرد و گفت: این نمایندگی همراه تیم های بازدید کننده آموزش و پرورش روند ارزیابی از برنامه های صندوق ذخیره فرهنگیان را در دستور کار دارد .

وی بومی سازی برنامه عملیاتی سالانه را در تحقق بهتر برنامه ها موثر دانست و گفت: ترغیب افراد غیر عضو به عضویت در صندوق، بومی سازی برنامه عملیاتی سالانه و برگزاری نشست های توجیهی و نیز جذب صدرصدی نیروهای جدید الاستخدام از محوری ترین برنامه ها و پیگیری های جدی این نمایندگی است و تاکنون نتایج مطلوبی در این راستا نیز حاصل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه