English

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

شیر رایگان در ۷۱۹ مدرسه استان توزیع می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین نمادین آغاز طرح توزیع شیر رایگان با اشاره به اجرای این طرح در ۷۱۹ مدرسه گفت: ۵۷ هزار دانش آموز در سطح استان شیر دریافت می کنند.

شیر رایگان در ۷۱۹ مدرسه استان توزیع می شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین بر اهمیت تغذیه سالم دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات دولت سیزدهم روند اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح مدارس شتاب چشمگیری یافته که از مصادیق آن می توان به توجه به زیرساخت های ورزشی با ساخت و احداث چمن های مصنوعی و همچنین آغازتوزیع رایگان شیر در مدارس که هردو از شاخص های اجرای ساحت تربیت زیستی و بدنی هستند اشاره نمود.

 اجرای چهارشنبه های امام رضایی در مدارس نیز از دیگر مواردی بود که مدیرکل آموزش و پرورش برای اجرایی شدن ساحت تربیت دینی و اعتقادی به آن اشاره داشت و افزود: در این دوره سعی بر این شده است که نگاه جامعی به اجرای سند تحول به وجود بیاید و در همه ی ابعاد شاهد تحول در آموزش و پرورش باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به اقدامات اداره کل برای اجرایی شدن توزیع شیر در مدارس استان پرداخت وگفت: پس از رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با صنایع لبنی، در این طرح  ۵۷ هزار و ۱۳۰ دانش آموز در ۷۱۹ مدرسه و در  ۵۱ مرحله از شیر رایگان بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه