English

مدیرکل امور عشایر استان ایلام:

فعالیت نمایشگاه گردشگری زاگرس نشینان تا ۲۴ آذرماه تمدید شد

مدیرکل امور عشایر استان ایلام گفت: نخستین نمایشگاه گردشگری زاگرس نشینان با مشارکت ۱۱ استان از ناحیه رویشی زاگرس به میزبانی استان ایلام که بنا بود تا ۲۰ آذر دایر باشد با توجه به استقبال بازدیدکنندگان تا ۲۴ آذرماه تمدید شد.

فعالیت نمایشگاه گردشگری زاگرس نشینان تا ۲۴ آذرماه تمدید شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدجواد خانزادی مدیرکل امور عشایر استان ایلام با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری زاگرس نشینان از ۷ آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال شهروندان ایلامی از این نمایشگاه مطلوب بوده و فعالیت آن تا ۲۴ آذرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام با بیان اینکه نمایشگاه مذکور با هدف توسعه فروش محصولات محلی و همچنین رونق اقتصادی جامعه عشایری برپا شده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت 11 استان زاگرس نشین برای نخستین بار به میزبانی استان ایلام برگزار شده است.

خانزادی خاطرنشان کرد: نمایشگاه زاگرس نشینان شامل 54 غرفه و همچنین ۴ سیاه چادر است و عشایر و صنعتگران در این محل محصولات تولیدی خود اعم از خوراکی، صنایع دستی و سوغات محلی و... را بفروش می رسانند.

وی به ایجاد یک دهکده دائمی گردشگری و عرضه محصولات عشایری استان در این مکان اشاره کرد و افزود: این مهم به منظور فروش مستقیم محصولات عشایر با قیمت مناسب انجام می شود.

خانزادی با اشاره به فروش روزانه ۱ میلیارد تومان محصولات این نمایشگاه خاطرنشان کرد: هر روز شاهد بازدید بیش از ۳ هزار نفر از این نمایشگاه هستیم.

وی به بازدید معاون اقتصادی استاندار ایلام از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: فروش گوشت قرمز به صورت بسته بندی شده با برند عشایر و همچنین فروش محصولات لبنی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه