English

جامعه عشایری دارای پتانسیل‌های فراوانی هستند

مدیرکل امور عشایر استان ایلام با بیان اینکه جامعه عشایری دارای پتانسیل‌های فراوانی هستند گفت: درسال گذشته ۱۰۰ درصدی اعتبار 160 میلیارد ریالی از سوی سازمان امور عشایر ایران جذب شده است.

جامعه عشایری دارای پتانسیل‌های فراوانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، خانزادی مدیرکل امور عشایر استان ایلام در جلسه هماهنگی طرح قراردادی گوشت قرمز از آغاز طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر خبر داد و گفت : بر اساس سیاست ها و دستورالعملهای وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر کشور طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در استان اجرایی خواهد شد . 

 خانزادی با اشاره به اینکه جامعه عشایری دارای پتانسیل‌های فراوانی هستند ، افزود: تلاش‌های خوب و مثمرثمری را در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه عشایری به کار گرفته شده که علاوه بر افزایش شاخص‌های زیربنایی و تنوع بخشی به زندگی عشایری ، افزایش درآمد و خرید تضمینی نیز به دنبال داشته باشد.

وی افزود: عشایر به دلیل تولید گوشت قرمز یکی از عاملان مهم تأمین امنیت اقتصادی و غذایی هستند و از این جهت بسیار اهمیت دارند  لذا در این راستا و در قالب این طرح ، پرواربندی و نهاده مدت‌دار و ارزان‌قیمت در اختیار عشایر قرارداده می شود.

وی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار 160 میلیارد ریالی از سوی سازمان امور عشایر ایران در سال 1401 افزود : در سال گذشته و با اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز شاهد افزایش 384 تنی گوشت قرمز در سطح استان بوده ایم که در سال 1402 نیز با رایزنی های انجام شده و ابلاغ جدید اعتبارات شاهد افزایش مجدد گوشت قرمز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه