English

۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است

استاندار ایلام با بیان اینکه ۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است گفت: جنایات اسرائیل در غزه با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست در عملیات طوفان الاقصی است و نابودی اسرائیل حتمی است.

۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: مردم استان ایلام امروز همگام با سایر استان‌های کشور بار دیگر حماسه آفریدند.

وی اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونسیتی بسیار متفاوت‌تر و پرشور از گذشته است.

بهرام‌نیا با محکوم کردن این جنایات افزود: رژیم صهیونسیتی کشتار کودکان و زنان را افتخار خود می‌داند و بدلیل شکست عمیق در عملیات طوفان الاقصی و سرپوش گذاشتن بر آن، دست به چنین اقدامات ضدبشری زده است.

استاندار ایلام ادامه داد: حامیان اصلی این رژیم یعنی آمریکا دست از جنایات خود برنداشته و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز از این هیچ تلاشی برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: حضور امروز مردم در این راهپیمایی جواب محکم دیگری به اقدامات ضد استکباری است و انزجار خود را هم از امریکا و هم از رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

وی با اشاره به فرموده رهبر فرزانه انقلاب که میدان غزه و اسرائیل میدان حق و باطل است، گفت: راه رژیم صهیونسیتی و آمریکا راه باطل است و نابودی اسرائیل حتمی است.          

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه