English

فاصله‌ بین طراحی و اجرای پروژه‌ها باید از بین برود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید فاصله‌ی بین طراحی و اجرای پروژه‌ها از بین برود.

فاصله‌ بین طراحی و اجرای پروژه‌ها باید از بین برود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در دومین نشست شورای تامین مسکن استان ایلام در هفته جاری اظهار کرد: در بستر نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی در راستای تهیه نقشه، تامین زمین، صدور پروانه ساخت و... انجام گرفته است اما اگر این اقدامات در کوتاه‌مدت منجر به ساخت مسکن مطمئن نشود، ارزش خود را از دست خواهند داد.

وی، خواستار تسریع در کار و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شد و ادامه داد: طراحی‌ها و تسطیح زمین باید به پروژه تبدیل شوند تا مردم هرچه زودتر نتیجه ی این تلاش ها را مشاهده کنند.

معاون استاندار ایلام، فرصت نهضت ملی مسکن را بستر بسیار خوبی برای رسیدن به جهش تامین مسکن عنوان و تاکید کرد: با توجه به اینکه تقریبا در تمام شهرهای استان متقاضی نهضت ملی مسکن وجود دارد، مدیران ذیربط باید به دنبال تامین زمین مورد نیاز و پیشرفت اجرای پروژه‌ها باشند.

هژبری، شورای تامین مسکن استان را محلی برای رفع مسائل و چالش‌های پیش روی این پروژه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های ذیربط باید مشکلات پیش روی اجرای نهضت ملی مسکن را رفع کنند.

        

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه