English

اسناد و املاک دانشگاه علوم پزشکی ایلام مستندسازی می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره مستند سازی املاک دانشگاه‌، گفت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه تمرکز جدی بر بحث مستندسازی املاک و مستغلات به ویژه املاک فاقد سند است.

اسناد و املاک دانشگاه علوم پزشکی ایلام مستندسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جاسم محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه کمیسیون مستندسازی املاک و مستغلات دانشگاه، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه تمرکز جدی بر بحث مستندسازی املاک و مستغلات به ویژه املاک فاقد سند است.

وی افزود: تیم حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ایلام می‌‌بایست با برنامه‌ریزی مدون، کارهای عقب افتاده از دوره‌های گذشته در این حوزه را با دقت تمام و سرعت به سرانجام برساند و تا پایان سال اکثر این املاک دارای سند تک برگ شوند.

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در بخش دیگری از این جلسه، خاطرنشان کرد: این جلسه در خصوص ارائه مشکلات و چالش‌ها در مسیر تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ و املاک فاقد سند متعلق به دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

ابراهیم رضایی‌پور افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام دارای ۳۶۵ ملک می‌باشد که برخی از این املاک و مستغلات فاقد سند بوده و می‌بایست تیم‌های حقوقی معاونت‌ها، شبکه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز مرتبط با دانشگاه تلاش کنند که موانع مستندسازی این املاک رفع شوند.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان حقوقی معاونت‌ها، شبکه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی ایلام دیدگاه‌ها، نظرات و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود را بیان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه