English

مراکز درمانی ملزم به عقد قرارداد با بیمه‌های پایه شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص انعقاد قرارداد مراکز درمانی استان با بیمه‌های درمانی پایه، اظهار داشت: به‌منظور رعایت عدالت در سلامت، گسترش نظام ارجاع و کاهش سهم پرداخت بیمه‌شدگان، کلیه ارائه‌دهندگان خدمات شامل مراکز و مشاغل پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی ملزم به عقد قرارداد با بیمه‌های پایه می‌باشند.

مراکز درمانی ملزم به عقد قرارداد با بیمه‌های پایه شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، خلیل شوهانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص انعقاد قرارداد مراکز درمانی استان با بیمه‌های درمانی پایه، اظهار داشت: به‌منظور رعایت عدالت در سلامت، گسترش نظام ارجاع و کاهش سهم پرداخت بیمه‌شدگان، کلیه ارائه‌دهندگان خدمات شامل مراکز و مشاغل پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی ملزم به عقد قرارداد با بیمه‌های پایه می‌باشند و طبق قانون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیمه‌های پایه اعم از خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، ایرانیان و نیروهای مسلح در مراکز بهداشتی و درمانی استان اقدام به عقد قرارداد نموده است.

شوهانی افزود: کلیه مراکز خصوصی و مطب پزشکان نیز ملزم به انعقاد قرارداد با بیمه‌های پایه هستند که در این راستا سه بیمارستان «زاگرس»، «قائم» و «کوثر» قراردادهایی را با بیمه‌های پایه منعقد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این قانون با هدف رعایت عدالت در سلامت، گسترش نظام ارجاع و کاهش سهم پرداخت بیمه‌شدگان ابلاغ و اجرایی شده است و اجرای آن از چهارم تیرماه ۱۴۰۲ الزامی است.

شوهانی خاطرنشان کرد: در راستای خدمات دولت الکترونیک و در جهت گسترش عدالت در سلامت انتظار داریم مراکز خصوصی و مطب پزشکان جهت رفاه حال مردم، با بیمه‌های مذکور قرارداد همکاری انعقاد نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه