English

ناوگان، لجستیک و پرسنل تخصصی فوریت های پزشکی در استان ایلام مستقر می‌شود

به منظور خدمات رسانی به مردم در ایام اربعین حسینی، ناوگان، لجستیک و پرسنل تخصصی فوریت های پزشکی در استان ایلام مستقر خواهند شد.

ناوگان، لجستیک و پرسنل تخصصی فوریت های پزشکی در استان ایلام مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، صیدنور علیمرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد اربعین استان در استانداری گفت: به دلیل ورود میلیونی زائرین اباعبدالله حسین(ع) در ایام راهپیمایی بزرگ اربعین و همچنین شرایط اقلیمی خاص منطقه در این فصل سال، کمیته بهداشت و درمان برای تامین امنیت سلامت مردم با چالش های ویژه ای مواجه است که لازم است با یک جهاد همگانی آنها را مرتفع نماییم.

علیمرادی خاطرنشان کرد: در این راستا طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان اورژانس کشور قرار بر این است حداقل ٣ فروند بالگرد، ١٢ دستگاه اتولانس، ١٢ دستگاه موتورلانس، ١٠٠ دستگاه آمبولانس سبک تیپ C و ٥٠٠ نفر نیروی تخصصی اورژانس در استان ایلام مستقر شوند.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اربعین افزود: اورژانس پیش بیمارستانی همواره به عنوان پیشانی و خط مقدم وزارت بهداشت و درمان عمل نموده و در این ایام وظیفه ی بزرگی در درمان و مراقبت از مردم را بر عهده دارد. لذا لازم است با حداکثر توان و استفاده از از نیروها و تجهیزات تخصصی در جهت بهینه نمودن خدمات اورژانس تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه