English

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

۱۰ طرح گردشگری و بوم‌گردی در کمیته فنی ایلام تصویب شد

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از موافقت با ۱۰ طرح گردشگری و بوم‌گردی در کمیته فنی سرمایه‌گذاری اداره کل خبر داد.

۱۰ طرح گردشگری و بوم‌گردی در کمیته فنی ایلام تصویب شد

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرزاد شریفی اظهار داشت: کمیته فنی سرمایه‌گذاری امروز با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در این جلسه با تقاضای ایجاد ۱۰ طرح گردشگری و بوم‌گردی با توجه به نیاز استان و دارا بودن پتانسیل مناطق مورد نظر برای اجرای این طرح ها شامل احداث دو واحد اقامتگاه بوم‌گردی و دو واحد سفره‌خانه سنتی و شش مجتمع گردشگری در شهرستان‌های ایلام، دره‌شهر، ایوان، مهران و چوار با میزان سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغالزایی ۶۸ نفر موافقت شد.

وی گفت: با توجه به رویکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در توسعه پایدار گردشگری، راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌‎های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته‌شده، ایجاد چنین طرح‌هایی در مناطق با پتانسیل بالا در اولویت‌های قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه