English

علیرضا رمضانی:

۱۰۰میلیون ریال کتاب و تجهیزات بازی کودکان به کتابخانه های ایوان اهدا شد

رییس سازمان نظام پزشکی استان ایلام گفت: سازمان نظام پزشکی به عنوان یک مجموعه صنفی خود را جزو بدنه مردم می داند و به عنوان یک وظیفه و در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود، ورود به حوزه های فرهنگی و توسعه فرهنگ عمومی جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.

100میلیون ریال کتاب و تجهیزات بازی کودکان به کتابخانه های ایوان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علیرضا رمضانی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایوان اظهار داشت : فرهنگ را باید از پایه و از سنین کودک ساخت و بهترین زمان و مکان برای این امر مهم کودکستان ها و مدارس ایتدایی هستند بنابراین باید بیشترین سرمایه گذاری فرهنگی در بین این نسل شود.

رییس سازمان نظام‌پزشکی استان ایلام افزود : کتاب و کتابخوانی از جایگاه رفیع و محکمی در جامعه پزشکی کشور برخودار است و این قشر همواره با جدیت و دغدغه در کنار حفظ سلامت جامعه به عنوان ماموریت اصلی خود، به دنبال ارتقای شاخصی فرهنگی و کمک به روند توسعه آنها بوده است.

وی ادامه داد: کمک به کتابخانه های عمومی بر اساس خواست و اراده شخصی اعضای هیئت مدیریت این سازمان و سایر همکاران جامعه پزشکی است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، روند این حمایت بویژه در بخش تجهیز بخشهای کودک و تامین منابع مکتوب کتابخانه ها، ادامه خواهد یافت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: حمایت سازمان نظام پزشکی استان ایلام در تامین کتاب و اسباب بازی برای بخش کودکان کتابخانه های عمومی استان، مصداق بارز امر خیر است.

حیدری افزود : خوشبختانه با تلاش هیئت مدیره این سازمان مبلغ 100 میلیون ریال تجهیزات مورد اشاره (کتاب و اسباب بازی برای بخش کودکان) برای کتابخانه های شهرستان ایوان خریدار و طی مراسمی اهدا گردید.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان ایوان یز در سخنانی با تقدیر از حمایت های بی دریغ اداراه کل کتابخانه های عمومی و سازمان نظام پزشکی استان ایلام از کتابخانه های عمومی این شهرستان، گفت : اقدام سازمان نظام پزشکی استان ایلام در جهت تامین تجهیز بخش های کودک و تامین منابع مکتوب کتابخانه های عمومی، یک الگوی رفتاری مهم و با اهمیت است که باید سرمشق سایر اقشار مختلف مردم و گروه های صنفی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه