English

سردار القاصی مهر خبر داد:

توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۱۱۳ راس دام قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 113 رأس دام قاچاق از 3 دستگاه کامیون در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: در این راستا 7 نفر دستگیر و کامیون های حامل احشام نیز توقیف شدند.

توقیف 3 دستگاه کامیون حامل 113 راس دام قاچاق در دهلران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: مأموران انتظامی شهرستان دهلران بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری به 3 دستگاه کامیون مشکوک و ضمن هماهنگی قضائی خودروها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از کامیون ها 113 رأس دام قاچاق که فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی بود کشف شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این احشام را 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه قاچاق برخورد جدی می کند،تصریح کرد: در این راستا 7 نفر دستگیر و کامیون های حامل احشام نیز توقیف شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متاسفانه در چند روز گذشته شاهد کشف مرغ زنده و دام قاچاق در اقصی نقاط استان بودیم، انتظار می رود که آحاد مختلف در صورت مشاهده به نیروی انتظامی گزارش دهند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ایلام در همه جای استان حضوری فعال دارد و در صورت مشاهده هر نوع کالای قاچاق ، با آنان برخورد قانونی  می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه