English

سردارالقاصی مهرخبر داد:

بیش از ۱۱ تن مرغ زنده قاچاق در شهرستانهای آبدانان، بدره و چرداول کشف شد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران انتظامی استان در 3 عملیات جداگانه و در شهرستان های آبدانان، بدره و چرداول با رصد محورهای مواصلاتی بیش از 5 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق معادل 11 تن و 360 کیلو گرم از 5 دستگاه کامیونت کشف کردند.

بیش از 11 تن مرغ زنده قاچاق در شهرستانهای آبدانان، بدره و چرداول کشف شد

 به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 11 تن مرغ مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در سطح استان خبر داد  و افزود:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای مورد نیاز مردم و دریافت اخباری مبنی بر انتقال مرغ زنده بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع توسط چند فرد سودجو رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در 3 عملیات جداگانه و در شهرستان های آبدانان، بدره و چرداول بیش از 5 هزار قطعه مرغ زنده کشف کردند،اظهار داشت: با رصد محورهای مواصلاتی بیش از 5 هزار قطعه مرغ زنده قاچاق معادل 11 تن و 360 کیلو گرم از 5 دستگاه کامیونت کشف کردند.

سردار القاصی مهر با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله های کشف شده را 3 میلیارد  و 408 میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا رانندگان کامیونت ها در جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و محموله های کشف شده جهت توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شدند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه