English

سردار القاصی مهر خبر داد:

عودت بیش از یک هزارخودرو غیربومی به شهرهای مبدا

فرمانده انتظامی استان ایلام به تلاش شبانه روزی پلیس برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از زمان اجرای طرح بیش از یک هزار 700خودرو غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای محل سکونت خود عودت داده شدند.

عودت بیش از یک هزارخودرو غیربومی به شهرهای مبدا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاورالقاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت های تردد، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان،محدودیت های تردد،و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی در سطح استان وشهرستانهای تابعه به اجراء درآمد.

وی با بیان اینکه پلیس در پنج نقطه و گلوگاه استان استقرار دارد،اظهار داشت: از زمان اجرای طرح، ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع شده است، و پلیس برابر با قانون از ورود خودرو های غیر بومی ممانعت می کند و در صورت تخطی از اجرای طرح اعمال قانون می شوند.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: با اعلام تشدید محدودیت های تردد،امیدواریم عموم مردم و شهروندان فهیم استان با حذف ترددهای غیر ضروری،به قطع شیوع این بیماری منحوس کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:پلیس خادم مردم است،لذا هدف از اجرای طرح محدودیت تردد،پیشگیری از افزایش بیماری کرونا است،و از عموم مردم انتظار داریم،برای حفظ سلامت خود و خانواده ها ضمن رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه،با پلیس و یگانهای امدادی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قراردارند همکاری لازم را داشته باشند.

تمهیدات پلیس راهور برای پوشش ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا درایلام

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ضمن تسلیت و تعزیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)گفت: پلیس راهور استان تمهیدات لازم را برای پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا اتخاذ کرده است .

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: پلیس راهور استان تمهیدات لازم را برای ایام عزاداری و به ویژه تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: در شب های گذشته پوشش ترافیکی مطلوبی در سطح معابر و در محدوده  تکایا و هیات های مذهبی و غیره به عمل آمده و برای روز تاسوعا و عاشورا نیز تمهیدات لازم از جمله محدودیت‌های ترافیکی لحاظ شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: در جلسات هماهنگی به مسئولان هیات ها و دستجات عزاداری تاکید شده علاوه بر رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی از راه اندازی دستجات عزاداران در سطح معابر عمومی و خیابان ها اجتناب کنند .

وی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری تا به مأموریت خودروهای امدادی و انتظامی نیز خللی وارد نشود.

سرهنگ کهزادی در پایان از عزاداران خواست: از پارک وسایل نقلیه خود در محل های غیر مجاز که باعث اختلال در عبور و مرور می شود خودداری کنند.کشف بیش از 8 هزار قرص روانگردان  در دره شهر ایلام

کشف بیش از 8 هزار قرص روانگردان در دره شهر ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف مرسوله پستی حاوی بیش از 8 هزار عدد قرص غیرمجاز خبر داد. و گفت:ماموران انتظامی شهرستان با همکاری پلیس خوزستان و در یک عملیات مشترک مرسوله  پستی حاوی 8 هزار و 726 عدد قرص روانگردان و غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ محمدزمان  فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر افزود: در پی اخبار واصله موثق ازسوی سربازان گمنان امام زمان (عج) شهرستان دره شهر، مبنی بر انتقال قرص های غیرمجازاز طریق مرسوله پستی،به یکی از استانهای جنوبی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

کشف احشام قاچاق در دهلران

 فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف 34 رأس احشام قاچاق در ایستگاه سپتون این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه سپتون هنگام کنترل خودرو های عبوری ، یک دستگاه خودرو وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: در بازرسی اولیه ماموران انتظامی از این خودرو تعداد 34 رأس دام قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این احشام قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 600 میلیون ریال برآورد شده است،اظهار داشت: یک نفر دستگیر به همراه  خودرو توقیفی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه