English

سردار القاصی مهر:

افزایش ۱۱۸ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش 118درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز به ارزش 192 میلیارد ریال در چهار ماهه نخست سال خبر داد .

افزایش 118 درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام درسومین نشست قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در تولید امنیت توفیقی حاصل نخواهد شد،افزود: نیروی انتظامی در استان ایلام با هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی از ابتدای سال تاکنون 4 مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مرحله اجرا در آورده است.

وی اظهار داشت: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 4 هزار رأس احشام و 175 تن نهاده دامی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:در همین مدت بیش از 8 هزار لیتر روغن خودرویی ، 26 تن برنج ، 468 تن مرغ، 115 دستگاه مبدل ارز دیجیتال و 44 هزار و 898 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و 136 دستگاه انواع خودرو در این زمینه ها متوقف و روانه پارکینک شدند .

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله های قاچاق توسط کارشناسان بیش از192میلیارد ریال تعیین شده است،خاطرنشان کرد: کشفیات قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 118 درصد افزایش و در زمینه دستگیری با 88 درصدی افزایش نشان از عزم جدیدی پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم را دارد.

سردار القاصی مهرضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضائی و سازمانهای دخیل در امر مبارزه با قاچاقا کالا و ارز،گفت: مبارزه جدی و همه جانبه  پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه  می شوند ادامه دارد و با حضور فعال وهوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه