English

سردار دلاور القاصی مهر:

پلیس مأمن و پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ناجا به عنوان مأمن و پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است که در سایه آن شهروندان احساس امنیت و آرامش دارند.

پلیس مأمن و پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سرداردلاور القاصی مهر درمراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس آگاهی استان ایلام، افزود:رسیدگی به مشکلات مردم، پاسخگویی صریح و روشن، خوش خلقی و خوش رویی کارکنان باعث ایجاد رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی می شود.

وی اظهار داشت:با توجه به اینکه عرصه انتظامی عرصه علم و عمل است، یک مدیر و فرمانده شایسته  انتظامی باید هر دو خصیصه را داشته باشد تا بتواند فردی موفق در حوزه فرماندهی باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه عملکرد پلیس در نگاه و منظرعام جامعه، بازتاب های متفاوتی دارد و می توان به عنوان یک الگوی رفتاری ماندگار تبدیل شود،تصریح کرد:ارتقاء معرفت دینی و استاندارد سازی رفتار کارکنان باید در دستور کار مدیران و فرماندهان باشد.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه حفظ امنیت، خدمت رسانی و رعایت حقوق شهروندی از مهمترین وظایف پلیس است،خاطرنشان کرد:باید اقدامات ما با تکیه بر برنامه ریزی های جامع،اثربخش، کیفی و منطبق با اهداف سازمانی انجام، بطوری که احساس امنیت و آرامش را در مردم افزایش داده و بهبود امورات اداری را به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد:تقویت تعاملات دو جانبه مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی است،گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات، ناهنجاری های اجتماعی ،جمع آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از جرائم سرقت ،کلاهبرداری  و غیره از اولویت های نیروی انتظامی استان است.

سردار القاصی مهر افزود:برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی در مسیر خدمت گذاری گام برداشته و افق و چشم انداز جمهوری اسلامی ایران را پیش برده و از آن پاسداری کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاش های شبانه روزی سرهنگ "علی مهری " قدردانی و طی حکمی سرهنگ "خداداد رشیدی" به عنوان رئیس پلیس جدید آگاهی استان ایلام معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه