English

سمیه حیدری:

مدیران ایلام ۱۵۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا کردند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به اینکه امروز 150 جلد کتاب توسط مدیران استانی به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد، گفت: اجرای این پویش دست به دست شدن کتاب بین مردم و کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخانی از اهداف برگزاری پویش بوده است.

مدیران ایلام 150 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام درحاشیه این مراسم که با حضور استاندار، معاونان و مسئولان استانی پویش اهدای کتاب در محل استانداری ایلام برگزارشد، افزود: بمنظور نهادینه کردن و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای استفاده از ظرفیت ها، تبلیغ و اطلاع رسانی بین مردم، پویش اهدای کتاب توسط مسئولان و مدیران استان ایلام با شعار "اهدای کتاب؛ میراث ماندگار" امروز یک شنبه در ایلام آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج کتاب و کتابخوانی در بین مردم تاکنون پویش های مختلفی در استان اجرا و در این راستا حدود5 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام اظهار داشت:اجرای پویش اهدای کتاب در راستای تقویت منابع کتابخانه ها از لحاظ کمی و کیفی با توجه به اهدای کتاب مردم باعث غنی شدن منابع می شود.

حیدری با بیان اینکه سال گذشته نیز در مجموع 43 هزار و 316 جلد کتاب از سوی سازمان ها و ادارات به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است،تصریح کرد: تعداد کتاب های اهدایی در سال جاری به  این اداره کل حدود 8 هزارو 100  نسخه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه