English

محمد کریمیان:

۲۵۳ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۳ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 253 مورد جدید به کرونا ویروس در اقصی نقاط مختلف استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه طی این مدت 3 نفر فوتی گزارش شده است.

253 مورد جدید مبتلا به کرونا و 3 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان افزایش تعداد بستری ها و مبتلایان در استان نگران کننده است، افزود: طی 24 ساعت گذشته 3 نفر در شهرستانهای ایلام، هلیلان و دهلران  فوت نموده و در طول چند روز گذشته میزان فوتی ها افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 54 هزارو 709 نفر در نقاط شهری و روستایی استان به کرونا ویروس مبتلا شده است، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 253 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام متاسفانه در24 ساعت گذشته 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 965 نفر می باشد.

کریمیان با بیان اینکه سه شهرستان سیروان، ملکشاهی و هلیلان از وضعیت نارنجی به زرد تغییر پیدا کردند و هم اکنون هیچ شهرستان نارنجی در استان وجود ندارد،خاطرنشان کرد:شهرستان های ایلام، مهران، دهلران، دره شهر، دهلران، ایوان، بدره، چرداول و چوار نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 85 بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان 418 نفر است و ایلام با 35 نفر بیشترین تعداد بستری جدید را به اختصاص داده است، گفت:همچنین از بستری های جدید 11 نفر مربوط به آبدانان، 9  نفر چرداول، هفت نفر ایوان، هفت نفر دهلران، هفت مهران، چهار نفر سیروان، ۲ نفر دره شهر، یک نفر بدره، یک نفر چوار و یک نفر نیز مربوط به هلیلان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه