English

خطر کرونا را جدی بگیریم :

۳۴۰ مورد جدید مبتلا به کرونا دراستان ایلام شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 340 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در این استان شناسایی شده است، گفت: خوشبختانه در این مدت هیچ گونه مورد فوتی گزارش نشده است.

340 مورد جدید مبتلا به کرونا دراستان ایلام شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در ایلام نگران کننده است،افزود:از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون 45 هزارو 955 نفر به کرونا مبتلا شده اند، افزود:طی 24 ساعت گذشته تعداد 340 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا استان ایلام 43 هزار 221 نفر است ،اظهار داشت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 843  نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه 82  بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان از 302 نفر روز گذشته به 322 نفر افزایش یافته است،تصریح کرد:روند ابتلا، بستری و فوتی در استان بشدت افزایشی است و ایلام با 16 بستری جدید، آبدانان 15 و دره شهر نیز با 15 نفر دارای بیشترین تعداد بستری در 24 ساعت گذشته هستند.

کریمیان  با اشاره به اینکه از بستری های جدید 10 نفر مربوط به مهران، 9 نفر دهلران، هفت نفر ایوان، چهار نفر چرداول و چهار نفر سیروان، یک نفر بدره و یک نفر چوار است،خاطرنشان کرد:شهرستان های ایلام، دهلران، دره شهر، آبدانان، مهران و چوار در وضعیت قرمز، بدره در وضعیت نارنجی و ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان و ملکشاهی نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه