English

دکتر کریمیان :

۷۴ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 74 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در مناطق شهری و روستایی استان شناسایی شده است،گفت: خوشبختانه طی این مدت هیچگونه موارد فوتی گزارش نشده است.

74 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شد

 به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: طی 24 ساعت گذشته تعداد 32 نفر در ایلام، ایوان 5 نفر،دهلران یک نفر، آبدانان 16 نفر، دره شهر 9 نفر، چرداول 2 نفر، بدره 3 نفر، مهران 2 نفر و ملکشاهی 4 نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 42 هزارو 322 نفر در این استان مبتلا شده اند، اظهار داشت: میزان شیوع کرونا در استان افزایش یافته که انتظار می رود آحاد مختلف مردم ضمن جدی گرفتن خطر ابتلا به کرونا، پروتکل های بهداشتی، فاصله های اجتماعی را رعایت و در مکان های شلوغ و پرتردد خودداری کنند.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 74 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است،تصریح کرد:خوشبختانه این مدت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 815 نفر می باشد.

دکتر کریمیان به افزایش تعداد شهرستان های قرمز در ایلام اشاره و خاطرنشان کرد :6 شهر ایلام، آبدانان، دره شهر، بدره، مهران و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان دهلران در وضعیت نارنجی شهرستان های ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه