English

محمد کریمیان:

۱۷۸ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و ۳ فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 178 مورد مبتلا به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه در این مدت 3 نفر نیز فوت نموده است.

178 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و 3 فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان 42 هزارو 65 نفر مبتلا شده است،افزود:طی 24 ساعت گذشته تعداد 178مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این مدت 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 815 نفر می باشد،اظهار داشت: 3 مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام می باشد.

دکتر کریمیان با اشاره به اینکه 64 بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان 167نفر است و مهران با 33 نفر بیشترین بستری را به خود اختصاص داده است،تصریح کرد:از بستری های جدید 7 نفر مربوط به ایلام، 7 نفر دهلران، دره شهر 6 نفر، آبدانان 6 نفر، ایوان 2 نفر، سیروان 2 نفر و یک نفر نیز مربوط به چرداول است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: شهرستان های ایلام، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز، آبدانان، دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه