English

حجت الاسلام کریمی تبار:

دستگاه قضایی و امنیتی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی ها عمل کند/ مدیریت جهادی و کارآمد در ایلام مطالبه مردم است

نماینده ولی فقیه در استان وا مام جمعه ایلام با بیان اینکه اولین خصیصه کارگزاران در نظام اسلامی، عبد بودن و مجری فرامین الهی بودن است، گفت: وقت آن است که دستگاه های امنیتی و قضایی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی هایی که به کشور و مردم ضربه زدند،عمل کنند.

دستگاه قضایی و امنیتی به تکلیف خود در برخورد با نفوذی ها عمل کند/ مدیریت جهادی و کارآمد در ایلام مطالبه مردم است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، افزود: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند نام نیک آنان برای همیشه تاریخ ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی پیوند میان کارگزاران با خداوند متعال مهم ترین شاخص ها آنان است،اظهار داشت: کارگزاران دولت چنانچه بخواهند در مسیر بندگی خدا قدم بردارند و به وظایف تشکیلاتی خود عمل کنند، یاری خداوند آنان را همراهی خواهد کرد و بر مشکلات فائق خواهند گردید و اگر به دنبال دیگران و رضایت غیر خدا باشند از توجه خداوند متعال بی نصیب خواهند ماند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اولین خصیصه کارگزاران در نظام اسلامی، عبد بودن و مجری فرامین الهی بودن باشد، تصریح کرد: اگر این امر،درهر دولتی تحقق یابد به طور طبیعی خداوند تعال آنها را یاری می کند، شهید رجایی و باهنر دو چهره خدوم در8 شهریور1360 با عملیات تروریستی منافقین به شهادت رسیدند که دو چهره ماندگار در تاریخ هستند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شهید رجایی 28 روز رئیس جمهوری بود، خاطرنشان کرد: شهید رجایی در این 28 روز آنچنان درخشید و آثار ماندگاری برجای گذاشت که به عنوان الگو در تاریخ ما مطرح است، عمل خالصانه کردن و  الگویی عملی و مردمی بودن موجب می شود که نام ها ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در استان وا مام جمعه ایلام با بیان اینکه حادثه هشتم شهریور عبرتی برای دولت ها است،گفت: یک فرد نفوذی که دبیر شورای عالی امنیت کشور در آن زمان بوده است،عامل ترور شهید رجایی و باهنر است، در حادثه شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش هم عامل نفوذی تاثیرگذار بود، این عوامل نفوذی هنوز هم در بدنه  دولت ها حضور دارند، عناصر خطرناکی در دولت های یازدهم و دوازدهم هم ردپای آنها مشهود است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: فیلم ارزشمند گاندو یک و دو به زیبایی اینها را نشان داد، مردم فکر می کردند که تنها عامل تاثیرگذار تحریم است، اما در این سریال به خوبی نشان داده شد که غارت کردن 60 تن طلا و از بین بردن 18 میلیارد دلار توطئه نفوذی ها بود که به بهانه تحریم، سرمایه ملت را را به یغما بردند و چوب حراج به آن زدند و بهتر از این خدمت نمی توانستند به دشمنان داشته باشند و به مردم ضربه بزنند.

وی اظهار داشت: جای تاسف است کسی  در مسند ریاست جمهوری بوده است، از خیانت آنان حمایت می کرد و از برخورد قانونی با آنان ممانعت می کرد، البته وقت آن است که دستگاه های امنیتی و قضایی به تکلیف خود عمل کنند و نفوذی هایی که چنین ضربه ای به مردم زدند مورد مجازات و بازخواست قرار بگیرند.

امام جمعه ایلام تصریح کر: این نفوذی ها در دولت سیزدهم هم هستند و بدنه دولت خالی از نفوذی ها نیست، لذا لازم است با هوشیاری و تیزبینی این خائنان شناسایی و مجازات شوند، قرآن کریم در سوره منافقین می فرماید ای پیامبر(ص)، منافقین آنچنان ظاهری فریبنده دارند که وقتی که قیافه آنها را می بینی شگفت زده می شوید.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: ما در برابر آمریکا به‌عنوان ابر تروریستی که جهانی است و دولتی کار می‌کند، مبارزه می‌کنیم، افشاگری می‌کنیم اما در برابر کسانی که در درون نظام ما تروریست اقتصادی و فرهنگی هستند و به ارزش‌ها و به اقتصاد ما حمله می‌کنند و ضربه می‌زنند، نیز باید مقابله کرد، این‌ها هم باید شناسایی شوند و با این‌ها برخورد قاطعانه شود.

نماینده ولی فقیه در استان وا مام جمعه ایلام گفت: خدا را سپاسگزاریم که دولت سیزدهم روی کار آمد و از مجلس رأی اعتماد گرفت، مردم به شعارهای که آیت‌الله رئیسی داشت و شعارهایی امیدآفرین بود، رای دادند و براساس همین شعارها کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، مجلس به‌عنوان منتخبان مردم نیز وزرا را بررسی کردند و رأی اعتماد قوی دادند، این بررسی کردن و اعتماد کردن به این کابینه قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه