English

استاندار ایلام:

بجز مشاغل گروه یک، فعالیت کلیه گروه‌های شغلی و اصناف ممنوع است

استاندار ایلام با بیان اینکه مشاغل گروه یک، فعالیت کلیه گروههای شغلی و اصناف در سطح استان ممنوع است، گفت: تردد بین استانی و ورود و خروج شهرهای قرمز ممنوع و کلیه ادارات بغیراز دستگاههای خدمات رسان از 25 لغایت 30 مرداد تعطیل می باشند.

بجز مشاغل گروه یک، فعالیت کلیه گروه‌های شغلی و اصناف ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان ها پرشده و شرایط خطرناکی پیش روی استان و کشور ترسیم شده است،افزود: میزان مبتلایان و فوتی ها در استان در حال افزایش است و این در حالیست که قدرت سرایت بیماری بیش از سایر پیک هاست.

وی اظهار داشت: شرایط حاد استان، عدم رعایت پروتکلها و ساده انگاری مردم باعث شده اوضاع کرونا در استان وخیم تر گردد.

استاندار ایلام تصریح کرد: به غیر از مشاغل گروه یک ، مابقی اصناف و گروههای شغلی از دوشنبه 25 مرداد تا پایان روز شنبه 30 مرداد سال جاری تعطیل می باشند.

نوذری خاطرنشان کرد: تردد بین استانی و ورود و خروج به شهرهای قرمز از ساعت 12 روز یکشنبه 24 مرداد تا صبح روز یکشنبه 31 مرداد ماه سال جاری ممنوع می باشد.

وی اظهار داشت: کلیه ادارات به غیر از دستگاههای خدمات رسان از روز دوشنبه 25 مرداد لغایت پایان وقت اداری روز شنبه 30 مرداد  سال جاری تعطیل می باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد : تعطیلی ادارات به منزله تشدید محدودیت ها و منع تردد در سطح شهرها  و دوری از تجمعات است، با کلیه کسانی که قرنطینه را نقض یا در اجرای محدودیتها اختلال ایجاد کنند، برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه