English

فرمانداری ویژه دهلران افتتاح شد:

ایجاد فرمانداری ویژه دهلران گامی دیگر در جهت تحول در این منطقه مرزی است.

استاندار ایلام از افتتاح فرمانداری ویژه دهلران با حضور مقامات استانی و مسئولان شهرستان دهلران خبر داد و گفت:ایجاد فرمانداری ویژه دهلران گامی دیگر درجهت تحول در این شهرستان مرزی است

ایجاد فرمانداری ویژه دهلران گامی دیگر در جهت تحول در این منطقه مرزی است.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد فرماندار ویژه به مردم دهلران افزود: ایجاد فرمانداری ویژه گامی دیگر در جهت تحول در این شهرستان مرزی است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت های مهم دهلران بعنوان یک شهرستان مهم مرزی با ایجاد بازارچه و گذر مرزی چیلات و توسعه و تکمیل پتروشیمی و ان جی ال و همچنین دیگر طرح ها و پروژه های مهم در دست اقدام بتوان به زودی شاهد توسعه و بالندگی بیش از پیش در این منطقه از استان و کشور شد.

استاندار ایلام هدف از این سفر بررسی آخرین وضعیت کرونا در منطقه، افتتاح فرماندار ویژه دهلران و بازدید از کارخانه سیمان این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: بررسی آخرین وضعیت کرونا در دهلران، بازدید از کارخانه سیمان و افتتاح فرمانداری ویژه دهلران از اهداف سفر به این شهرستان بوده است.

وضعیت کرونا در ایلام اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه فرمانداری ویژه موجب تحول در توسعه شهرستان دهلران خواهد شد،گفت: وضعیت کرونا دراستان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد و مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت از ساعت 22 تا 23 برگزار می شود

محمد نوذری استاندار ایلام در مراسم افتتاح فرمانداری ویژه دهلران افزود: اگرچه فرایند کاری ایجاد فرمانداری ویژه در وزارت کشور و دولت است اما اینجا لازم است از پیگیری های خوب نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و همراهی خوب مردم و دیگر دلسوزان تشکر داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری ویژه دهلران موجب تحول در توسعه شهرستان خواهد شد، اظهار داشت: انشاالله این مهم در کنار تکمیل و به سرانجام رسیدن دیگر طرح ها و پروژه های مهم شهرستان افقی روشن پیش روی دهلران می گذارد.

استاندار ایلام به وضعیت فوق خطرناک کرونا در استان هشدار داد و تصریح کرد: وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد و اگر این روند خطرناک به زودی کنترل نشود دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید و بایست منتظر فاجعه انسانی باشیم.

نوذری ضمن اینکه از همه مسئولان استان و مردم خواست با تعهد و همراهی بیشتر تمام توان و تمرکز خود برای مهار و کنترل شرایط خطرناک کرونایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: وضعیت کرونا در استان بسیار وخیم است بطوریکه امروز 5 فوتی  و 118 مورد بستری جدید داشته ایم.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا تاکید کرد: امروز مهم ترین مسئله استان مهار کرونا است و برای این مهم بایست از تمام ظرفیت ها و توان استان استفاده شود.

دکتر نوذری در ادامه به برگزاری مراسمات محرم در این شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بایست این مراسمات با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت و از ساعت 22 تا 23 برگزار شود البته در روز های تاسوعا و عاشورا این زمان دو ساعت و از ساعت 22 تا 24 تعیین شده است.

گفتنی است در پی سفر رئیس قوه قضاییه به استان و مطالبه گری رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران توسط استاندار ایلام از ایشان که منتج به دستورات فوری برای حل این مشکل شد و امروز این موضوع مهم محور اصلی سفر استاندار به این شهرستان بوده است.

فرمانداری ویژه دهلران با حضور استاندار ایلام، معاون سیاسی امنیتی، معاون اقتصادی استاندار و علیزاده نماینده حوزه جنوب استان و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه