English

استاندار ایلام:

آژیر قرمز کرونا در سراسر استان ایلام به صدا در می آید

استاندار ایلام از تشکل جلسه فوق العاده ستاد کرونای استان برای روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه خبر داد و گفت: وضعیت کرونا در استان بیش از آن چیزی که به نظر می رسد خطرناک است، بنابراین اکیدا توصیه می شود مردم در این شرایط حساس مواظب سلامتی و جان خود باشند و تا حد امکان و تا فرونشستن این موج سهمگین در خانه بمانند.

آژیر قرمز کرونا در سراسر استان ایلام به صدا در می آید

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،محمد نوذری استاندارایلام از تشکیل جلسه فوق العاده ستاد کرونای استان خبر داد و افزود: بر اساس گزارش های موجود از وضعیت کرونا در استان اعلام می شود که این شرایط تنها با کمک مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور نیافتن در مراکز جمعیتی، مراسمات و دورهمی های خانوادگی کنترل می شود و اگر به زودی این مهم اتفاق نیافتد قطعا مهار کرونا بسیار سخت و متحمل هزینه های جانی فراوان خواهد شد.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در ادامه خواستار به صدا درآمدن آژیر قرمز کرونا در استان برای در امان ماندن  مردم از این خطر حتمی شد و اظهار داشت:بر اساس این گزارش، به جهت شرایط حساس استان در وضعیت کرونا، روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه نشست فوق‌العاده ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود.

هشدار کرونایی استاندار ایلام: برای وضعیت کرونا در استان اعلام خطر می کنم

استاندارایلام با اشاره به اینکه برای وضعیت کرونا در استان اعلام خطر می کنم،گفت:مردم در مقابل کرونا به عادی انگاری رسیده اند و اگر روند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم یابد، فاجعه به بار خواهد آمد .

نوذری به جهش آمار مبتلایان به کرونا دراستان ایلام هشدار داد و افزود:عادی انگاری نسبت به وضعیت کرونا در استان موجب بالا رفتن آمار مبتلایان شده است که در صورت تداوم این روند،به زودی شاهد بالا رفتن میزان مرگ و میر کرونایی در استان نیز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه برای وضعیت حاد کرونایی در استان اعلام خطر می کنم،اظهار داشت: همه موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند،البته اینجا شهروندان بایستی به خاطر حفظ جان خود هم که شده تا آنجا که می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در مراکز جمعیتی حضور پیدا نکنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به بازدید میدانی در سطح شهر ایلام گفت: متاسفانه امروز شاهد پایین آمدن معنادار رعایت پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان هستیم و تداوم این وضعیت عادی انگاری شهروندان می تواند بسیار خطرناک و فاجعه بار باشد.

دکتر نوذری رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان مهمترین سلاح مقابله با کرونا در شرایط فعلی عنوان تصریح کرد: قطعا عزم همگانی در رعایت پروتکل های بهداشتی چون ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی، نرفتن به گردهمایی ها، اجتماعات، دورهمی های خانوادگی، مراسمات عزا و عروسی و غیره می تواند ما را از این پیچ خطرناک عبور دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه