English

امیر مهردادی:

بیش از ۱۰ هزار فرهنگی ایلامی از امروز واکسینه می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه10 هزارو647 فرهنگی استان شامل معلمان مدارس دولتی و کارکنان اداری واکسینه می شوند، گفت: طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان از امروز پنجشنبه 7 مردادماه مصادف با عید سعیدغدیر آغاز می شود.

بیش از 10 هزار فرهنگی ایلامی از امروز واکسینه می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور پرورش که به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان ایلام برگزار شد،افزود:از دانشگاه علوم پزشکی استان و اهتمام جدی به جامعه بزرگ فرهنگیان در اجرای واکسیناسیون این قشر، تقدیر و قدردانی می شود.

وی اظهار داشت: همه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان با تمامی امکانات و ظرفیت های موجود آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را دارند.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در این نشست با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان استان ایلام ازهفتم مردادماه سال جاری وهمزمان با عیدسعید غدیر خم آغاز می شود،گفت:به منظور دایر کردن کلاس‌های حضوری و به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد طرح واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت قرار گیرد.

دکتر جمیل صادقی فر وضعیت شیوع ویروس کرونا را در پیک پنجم بسیار فاجعه بار و خطرناک دانست و افزود: انجام واکسیناسیون لازم و ضروری است و انتظار می رود فرهنگیان استان ایلام از این ظرفیت و سهمیه برای واکسینه شدن استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه