English

احمد کرمی تاکید کرد:

اجرای زیرساخت های اربعین باید به صورت پایدار و طولانی‌مدت باشد

معاون عمرانی استاندار ایلام خواستار اجرای زیرساخت های اربعین به صورت پایدار و طولانی مدت شد و گفت: زیرساخت هایی را که برای اربعین بخصوص در مهران اجرا می‌کنیم باید طولانی مدت و حداقل برای 50 سال آینده در نظر گرفته شود چراکه ما بیش از 17 سال اربعین را در فصل گرما در مهران خواهیم داشت.

اجرای زیرساخت های اربعین باید به صورت پایدار و طولانی‌مدت باشد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در قرارگاه ویژه اربعین که با حضور سردار حسین آبادی مسئول بازرسی و دبیر ستاد اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از مدیران کل استان و فرماندار مهران برگزار شد،افزود:زمان اندکی تا اجرای برگزاری کنگره عظیم اربعین داریم ومدیران اجرایی باید به صورت میدانی و هفتگی نسبت به پیگیری پروژه های اربعین اقدام کنند تا بتوانیم این پروژه ها را برای اربعین 1400 در اختیار داشته باشیم.

معاون استاندار ایلام با تأکید بر اینکه جلسات قرارگاه ویژه اربعین و کارگروه زیرساخت اربعین هر دو هفته یک بار در مهران برگزار می شود، اظهار داشت: پیشرفت پروژه ها و مباحث مربوط به اربعین در این جلسات به صورت روتین و مستمر پیگیری خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  (ره)  کارهای بسیار خوبی برای ستاد اربعین داشته است و برای رفع نیازهای ضروری و زیرساخت های اضطراری30 میلیارد تومان اختصاص داده است.

 وی با تاکید بر اینکه اولویت ما در سال جاری آبرسانی پایدار به مرز مهران و پایانه مرزی و همچنین احداث سایه بان و سرویس های بهداشتی است،خاطرنشان کرد: بحث تامین برق پایدار از اصلی ترین نیازهای مرز مهران است که باید مد نظر قرار گیرد و همچنین موارد بهداشتی و حضور همکاران بهداشت و درمان در مرز مهران بسیار اهمیت دارد که در این خصوص نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام  به کسب نخستین مدال المپیک کاروان ورزشی توسط جوان ایلامی اشاره کرد و گفت: امروز جواد فروغی ورزشکار ایلامی در فینال مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر مردان توانست مقام نخست توکیو را کسب و اولین مدال المپیک ایران را در این رقابت ها به دست آورد.

کرمی اظهار داشت:جوانان ایلام در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس و رقابت های مهم بیشترین افتخار برای این مرز بوم کسب کردند که مایه مباهات و غرور برای مردمان دیار زاگرس نشین است.

مدیر بازرسی و دبیر ستاد اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در سفر به شهرستان مهران با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام و اعضای کارگروه زیرساخت اربعین استان از پایانه شهید سلیمانی این شهرستان بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه