English

احمد کرمی اعلام کرد:

اقدامات ارزشمندی در ساخت مسکن محرومان در ایلام شروع شده است

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی برای استفاده از توان خیرین در کمک به احداث مسکن محرومان وجود دارد، گفت: اقدامات ارزشمندی در ساخت مسکن محرومان در استان ایلام شروع شده است.

اقدامات ارزشمندی در ساخت مسکن محرومان در ایلام شروع شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام در اولین نشست مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام با بیان اینکه ظرفیت های مناسبی برای استفاده از توان خیرین در کمک به احداث مسکن محرومان وجود دارد، افزود: مسئولان ذیربط استان تلاش می کنند که از این ظرفیت مهم به نحو احسن استفاده مطلوب کنند.

وی با اشاره به اینکه خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر یک ضرورت است و می بایست از همه ظرفیت ها بخصوص مشارکت خیرین برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت بهره گرفت، اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی لازم است خیرین بیش از گذشته به محرومان و نیازمندان توجه داشته باشند چرا که با اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث و ساخت واحدهای محرومان به سختی پیش خواهد رفت.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که با پیگیری های استاندار ایلام اقدامات‌ ارزشمندی در ساخت مسکن محرومان انجام شده استف تصریح کرد: در این زمینه می توان به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه به استان اشاره کرد که تفاهم نامه ساخت  دوهزار و 300 واحد مسکونی تاپایان دولت به امضا رسیده است.

کرمی، همکاری کامل بانک‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه مهم را خواستار شد و گفت: مسکن محرومان باید با بهترین کیفیت ساخته و به مالکان تحویل داده شود خوشبختانه همکاری دستگاه های اجرایی استان ایلام در احداث این واحدها مناسب است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: کار ارزشمند و مهم خیرین، مصداق بارزی از باقیات و صالحات است و این مهم جز با عشق و ایمان معنا نخواهد یافت، این افزاد با عمل خیرخواهانه خود در راستای حل مشکلات مردم گام بر می دارند و جای شکر و سپاس گذاری دارد که در جای جای ایران اسلامی، خیرین احساس تکلیف می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه