English

طبق اعلام مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور:

شرکت گاز استان ایلام مقام نخست پاسخگویی در اجرای برنامه‌ دیدار چهره به چهره با مردم را کسب کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طبق اعلام مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، شرکت گاز استان ایلام در سال گذشته در بین شرکت‌های گاز استانی کشور مقام نخست پاسخگویی به مراجعین را در اجرای برنامه‌های دیدار چهره به چهره مدیرعامل با مردم را کسب کرد.

شرکت گاز استان ایلام مقام نخست پاسخگویی در اجرای برنامه‌ دیدار چهره به چهره با مردم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد،افزود:درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان آنی رسیدگی می‌شود.

شمس اللهی افزود:شرکت گاز استان ایلام با ۷۸ درصد ،خراسان رضوی با ۷۷ درصد و کردستان با ۶۸ درصد به ترتیب مقام اول تا سوم را در زمینه بالاترین عملکرد اقدام مثبت و پاسخگویی به درخواست‌های مراجعین کسب کردند.

وی با بیان اینکه این نظرسنجی توسط مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور انجام شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست‌‌های ایشان، علاوه بر برگزاری برنامه های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مدیر عامل با مراجعین، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان‌(crm)، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان‌ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان فلسفه برگزاری این برنامه‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژه ای شده است، تصریح کرد:در طول سال گذشته، ۴۵ برنامه هفتگی دیدار چهره به چهره مدیرعامل با مراجعه کنندگان برگزار شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیر‌حضوری در جهت خدمت رسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، خاطرنشان کرد:همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق ، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه