English

عباس شمس اللهی خبرداد:

مشارکت شرکت گاز استان ایلام در کاشت بیش از یکهزار اصله نهال

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی، شرکت گاز استان با همکاری منابع طبیعی استان در بخش گنجوان شهرستان چوار یکهزارو 500 اصله نهال غرس کرد.

مشارکت شرکت گاز استان ایلام در کاشت بیش از یکهزار اصله نهال

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس شمس اللهی افزود: شرکت گاز استان ایلام در راستای مسئولیت های اجتماعی و همزمان با اجرای پروژه های خود در مناطق مختلف استان، با مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه از جمله کمک به مستمندان و اقشار آسیب پذیر، مشارکت در پویش امید و همدلی، مشارکت در آزاد سازی زندانیان، آسفالت برخی راههای روستایی، درختکاری و غیره اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی اظهار داشت: در سنوات گذشته آسفالت تعدادی از راههای روستایی بخش سیوان، درختکاری در بخش زرین آباد، ارسال تجهیزات امدادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، کمک به مستمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، کمک به مناطق سیل زده استان و غیره تنها بخشی از اقدامات این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی بوده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: این شرکت همزمان با انجام ماموریت‌های سازمانی خود، همواره در  تلاش بوده به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه باعث اثرگذاری و اتفاقات مثبت در استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی