English

شمس اللهی:

مشارکت ۹۸ درصدی کارکنان شرکت گاز استان ایلام در معاینات طب صنعتی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از مشارکت ۹۸ درصدی کارکنان این شرکت در معاینات طب صنعتی با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه و هماهنگی های انجام شده با سازمان بهداشت و درمان نفت به منظور کنترل شیوع کرونا خبر داد.

مشارکت ۹۸ درصدی کارکنان شرکت گاز استان ایلام در معاینات طب صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: از سال گذشته تاکنون این شرکت به منظور کنترل کرونا، برنامه های قابل قبولی انجام داده است که خروجی آن باعث کاهش ابتلای کارکنان شرکت به این ویروس منحوس شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰ جلسه کمیته سلامت در این مجموعه برگزار شده‌است، اظهار داشت: پکیج های پیشگیرانه و مراقبتی از جمله ماسک، الکل، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و غیره تهیه و به صورت روزانه در بین کارکنان توزیع شده‌است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی برای گند‌زدایی و ضد‌عفونی آموزش‌های لازم فرا گرفته‌اند، ادامه داد: آموزش پیشگیری و کنترل کرونا برای کلیه پرسنل، خرید پمپ سمپاش برای ادارات ستاد و کلیه نواحی، تعویض سیستم انگشت زنی با سیستم تردد تشخیص چهره، تهیه تب سنج و پالس اکسیمتر و دستگاه هوشمند ضد‌عفونی کننده و تهیه کپسول اکسیژن برای استفاده احتمالی همکاران و خانواده‌های آنان، تنها بخشی از اقدامات پیشگیرانه بوده‌است.

وی به دیگر اقدامات پیشگیرانه در این شرکت اشاره و تصریح کرد: تبدیل سیستم تسلیم قبض گاز به ارسال الکترونیکی و پیامکی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، نصب علائم هشدار کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، استقرار میز خدمت در درب ورودی شرکت، نظارت و کنترل ویژه مراجعه کنندگان از نظر علائم ظاهری و غربالگری با استفاده از نرم افزار ماسک، انجام رپید تست کرونا برای کارکنان با همکاری مرکز بهداشت استان و غیره بوده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از برگزاری ۲ دوره آموزش پیشگیری از کرونا در این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵ مانور بهداشتی در این شرکت تحت عنوان مانورهای اثرات گرد‌و‌غبار بر عملکرد پرسنل، ایجاد پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، اجرای مانور افزایش گرما و گرمازدگی پرسنل، پیشگیری و مقابله با کرونا اجرا گردیده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه