English

محبوب رستم زاد:

وضعیت شهرهای ایلام از لحاظ شیوع کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به وضعیت شهرهای ایلام از لحاظ شیوع کرونا اشاره کرد وگفت: هم اکنون شهرستان مهران در وضعیت قرمز کرونا، شهرستان های ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وضعیت شهرهای ایلام از لحاظ شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محبوب رستم زاد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونای جهش یافته هندی در استان ایلام مشاهده یا ثبت نشده است،افزود: قدرت سرایت کرونای دلتا بسیار شدیدتر است اما با رعایت توصیه‌ها و دستور العمل های بهداشتی می‌توان از ابتلا به آن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 80 مبتلای کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند که 26 مورد آنها مربوط به روز گذشته است،اظهار داشت:از موارد جدید بستری 12 نفر مربوط به مهران به عنوان شهرستان قرمز استان و پنج نفر نیز مربوط به ایلام، چهار نفر آبدانان،2 نفر دهلران و چرداول و دره شهر هر کدام یک نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: شهرستان ایلام با 16 هزار و 348 نفر همچنان بالاترین آمار مبتلایان را در استان دارد و بعد از آن آبدانان با 4 هزار و 284 نفر و ایوان با 4 هزار و 161 نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

رستم زاد خاطرنشان کرد: در مجموع تا کنون 40 هزار و225 نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که807 نفر از آنها جان خود را از دست داده و 38هزار و 965 نفر نیز بهبود یافته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه