English

دو حادثه مشابه در یک روز در ایلام:

استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد ۶ نفر در ایلام به کام مرگ فرستاد

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در یک روز طی دو حادثه مشابه، استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد 6 نفر در ایلام به کام مرگ فرستاد.

استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد 6 نفر در ایلام به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ،محبوب رستم زاد افزود:در حادثه صبح امروز یک خانم 60 ساله و دو آقای 31 و 18 ساله در منطقه انارک شهرستان چوار و در حادثه بعدازظهر امروز در منطقه ماربره نیز سه آقای 30 و 31 و 35 ساله نیز قربانی استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد شدند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح امروز و طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس، مسمومیت با گاز co2 یک خانواده سه نفره در منطقه تفریحی اطراف گاز تجریان چوار به سمت انارک اعلام گردید.

وی تصریح کرد:علیرغم اعزام و حضور پرسنل اورژانس دو پایگاه جاده ای جندالله و چوار در صحنه حادثه، خانواده سه نفره که برای تفریح در طبیعت در منطقه حضور داشتند و گرمای شب خود را زیر چادر با وسایل گازسوز و غیر استاندارد تامین کرده بودند، شب را به صبح نرساندند و خواب خود را ابدی کردند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه برای دومین باردر طول ساعات امروز، فوت سه نفردیگر بر اثر مسمومیت گاز co2 گزارش شده است،تصریح کرد: دومین حادثه مسمومیت با گاز co2 و استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد در چادر تفریحی و در محور جاده ماربره(منطقه کان گمگ) تعداد ۳ نفر فوتی بر جای گذاشت.

رستم زاد با بیان اینکه متاسفانه جمع فوتی های مسمومت با گاز co2 در طول ۲۴ ساعته گذشته در استان به شش نفر رسید، خاطرنشان کرد:حادثه اول که صبح امروز اتفاق افتاد سه نفر فوتی و به فاصله چند ساعت و در منطقه دیگر از استان و در اتفاقی مشابه، سه نفر دیگر نیز دچار مسمومیت co2 شدند و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه اکثر مردم استان در ایام تعطیلات نوروزی اوقات فراغت خود را در زیر چادر در طبیعت ایلام می گذرانند،اظهار داشت: استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد ،خطرناک است و انتظار میرود مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از وسایل گرمایشی غیراستاندارد استفاده نکنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی