English

محبوب رستم زاد خبر داد:

شهرستان مرزی دهلران در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت:شهرستان مرزی دهلران با توجه به افزایشی بودن شناسایی بیماران جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

شهرستان مرزی دهلران در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محبوب رستم زاد افزود: روند شیوع ویروس کرونا در دهلران سیر صعودی به خود گرفته است ، بطوریکه از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون یک هزار و ۷۳۷ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز ۳۳ مورد جدید کرونا در دهلران شناسایی و چهار نفر نیز در مراکز درمانی بستری شدند،اظهار داشت: شهرستان چرداول نیز از وضعیت زرد به نارنجی کرونا تبدیل شده و بر این اساس تعداد شهرستان های با وضعیت نارنجی در استان پس از آبدانان به ۲ شهرستان رسیده و سایر مناطق در وضعیت زرد هستند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: تنها در ۲ روز گذشته حدود ۳۰۰ مبتلا به کرونا در استان ایلام شناسایی و بیش از ۳۰ نفر نیز در مراکز درمانی بستری شدند، هم اکنون ۶۹ نفر بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند.

رستم زاد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور تعداد مبتلایان در استان ایلام به ۲۷ هزار و ۳۸۲ نفر رسیده است که از این شمار ۲۵ هزار و ۵۳۲ نفر بهبود یافته و ۶۷۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه