English

نورخدا شیرمحمدی:

سه باب خانه مددجویی تحویل نیازمندان فاقد مسکن سیروانی شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیروان گفت: در طول ماه مبارک رمضان سه باب مسکونی شامل روستاهای حسن گاوداری ،بوژان و برآفتاب مله ماران با مشارکت قرارگاه امام رضا (ع) پس از ساخت و تکمیل تحویل سه نیازمند فاقد مسکن شده است.

سه باب خانه مددجویی تحویل نیازمندان فاقد مسکن سیروانی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورخدا شیرمحمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیروان با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی بیش از یک میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد،قرارگاه امام رضا (ع) و مالکین هزینه شده است،افزود:انتظار میرود با مشارکت خیرین، سپاه ،قرارگاه امام رضا(ع)،بنیاد مسکن، مشکل فاقدین مسکن شهرستان بخصوص نیازمندان جامعه هدف مرتفع شود.

وی اظهار داشت:تفقد و دلجویی از نیازمندان با حضور در منازل آن‌ها و بررسی مشکلاتشان از نزدیک در قالب طرح مفتاح الجنه، حامی یابی برای ایتام و کودکان نیازمند و زمینه سازی موثر برای مشارکت قشر نیکوکار در دستگیری از نیازمندان از جمله دیگر برنامه‌ها و خدمات امداد سیروان در ماه مبارک رمضان امسال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیروان با اشاره به اینکه 570 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان صرف سبد معیشتی و غذای گرم نیازمندان سیروانی شده است،تصریح کرد:در طول ماه مبارک رمضان امسال بیش از570 میلیون تومان صرف تهیه سبد‌های معیشتی و نیز غذای گرم مددجویان و نیازمندان شهرستان سیروان شده است.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این ماه پرفضیلت با رایزنی صورت گرفته با خیرین ونیکوکاران شهرستان سیروان، تعداد یکهزارو چهار بسته غذایی و معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت که هزینه صورت گرفته در راستای این نوع خدمت بیش از 320 میلیون تومان بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت همچنین بیش از6 هزار پرس غذای گرم جهت توزیع در بین نیازمندان تهیه که در این زمینه نیز حدود 250 میلیون تومان با مشارکت این نهاد و جامعه نیکوکاران سیروان هزینه شده است.

طبق غذا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه