English

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی:

تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو در ایلام افزایش یابد

مدیرکل بازرسی استان ایلام برافزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت:باید تعداد و شرایط کیفی شعب اخذ رأی به تناسب پراکنش جمعیت منطقه ای، منابع و امکانات موجود و جلوگیری از ازدحام صفوف مردمی اخذ آرای انتخاباتی در فضای بسته مورد توجه قرار گیرد، به گونه ای که هدایت صفوف انتظار در فضای باز محل رای گیری مانند محوطه مدارس و مساجد و غیره باشد.

تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو در ایلام افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهدی اصلانی کرچی  در جلسه ستاد استانی کرونا به برخی گزارش های مردمی در اعتراض به رفتار تبعیض آمیز در بازگشایی برخی صنوف همچون باشگاه داران ورزشی و احتمال ایجاد ذهنیت منفی در بین اصناف و بازاریان استان تاکید کرد و افزود: لازمه رفع فضای منفی ایجاد شده در تناسب میزان بازگشایی فعالیت آنها در مقایسه با گروههای مختلف صنفی، اطلاع رسانی و شفافیت مناسب در این مساله می باشد.

وی به جمع آوری و تحلیل آمار مبتلایان و تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان اشاره و اظهار داشت: بایستی از طریق همکاری و بسیج نیروهای مختلف پزشکی، بهداشتی، روانشناسی و جامعه شناسی، برای جمع آوری، پایش و تحلیل آمار و اطلاعات مورد نیاز از قبیل میزان آسیب پذیری، تاب آوری افراد، شغل، سن مبتلایان، منطقه جغرافیایی و... تشکیل و نتایج حاصل از آن در اختیار مراکز کشوری قرار گیرد و در برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه کرونایی برای تمرکز بیشتر بر نقاط آسیب پذیر استفاده شود.

 بازرس کل استان به لزوم همکاری سازمانهای مختلف استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی  اشاره و تصریح کرد: نیاز است اداره کل راهداری و شهرداری همکاری بیشتری در جهت موارد پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های درون و برون شهری در سطح استان داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استان بر بهبود روند واکسیناسیون افراد تاکید و خاطر نشان کرد:استقبال از واکسیناسیون کادر بهداشتی و سازمان نظام پزشکی استان به ترتیب 62 و 60 درصدی اعلام شده که دارای رشد آماری نسبت به دوره قبل و پیامد مثبت و کاهش بار روانی عدم استقبال آنها از واکسیناسیون در بین اقشار مختلف مردم خواهد بود و لذا تقویت و رشد آمار این بخش مورد تأکید است.

اصلانی بر فراهم نمودن فضای بهداشتی برای برگزاری آزمونهای پایه 9 و12 دانش آموزان با بازدید قبلی و تائید کارشناسان بهداشتی بر اساس چک لیست های مشخص تاکید کرد و افزود: بایستی سازوکاری اتخاذ شود که علاوه بر رعایت پروتکل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین درصورت امکان برگزاری چند نوبته این امتحانات برای کاهش تجمع و اطلاع رسانی لازم برای جلوگیری از حضور تجمعی  والدین اطراف مدارس در زمان های برگزاری امتحانات مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی