English

محمد نوذری:

خدمات داوطلبانه هلال احمر حد و مرز نمی شناسد

استاندار ایلام با اشاره به اینکه خدمات داوطلبانه هلال احمر حد و مرز نمی شناسد،گفت:لباس هلال احمر مقدس است و در حوداث این لباس مقدس تر می شود.

خدمات داوطلبانه هلال احمر حد و مرز نمی شناسد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،محمد نوذری در دیدار با مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر،به خدمات ارزنده امدادی و نجات بخش و فعالیت های اجتماعی وفرهنگی این جمعیت  اشاره و افزود:هلال احمر یک نهاد بین المللی است که  فعالیت های انسان دوستانه و خدمات داوطلبانه آن حد و مرزی را نمی شناسد.

وی اظهار داشت:لباس هلال احمر مقدس است و در حوداث این لباس مقدس تر می شود چون نیروهای این جمعیت بعنوان ناجی همواره موجب آرامش و ایجاد امیدواری در حادثه دیدگان می شوند.

نوذری عملکرد هلال احمر در استان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد:در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود، در سیل 98 هم عملکردی موفق ارائه نمود که بسیار دلگرم کننده بود، در زلزله ها، آتش سوزی‌ها و خشکسالی ها هلال احمر همواره منشا خدمات موثری بوده است.

همچنین مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت:تعداد 14 پایگاه امداد ونجات با تعداد 278 حادثه امداد و جاده ای و کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی با 24 پرواز، یک داروخانه ویژه بیماران دیابتی و توزیع انسولین در استان فعال است.

علی اصغر علی اکبری با اشاره به اینکه بیش از سه هزارو 153 نفر آموزش امداد و نجات فرا گرفته اند و 55 خانه هلال در روستاها راه اندازی شده است،افزود: در هلال احمر استان ایلام 13هزار611 عضو جوانان، داوطلبان و نجاتگران مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل هلال احمر اظهار داشت:توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان و جمع آوری کمک های خیرین، فعالیت های حوزه درمان و توانبخشی وهمچنین فعالیت های فرهنگی و آموزشی از دیگرفعالیت های هلال احمر برای جامعه هدف بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه