English

‍ ‍ استاندار ایلام:

تبیین گفتمان شهدا برای نسل جدید یک نیاز اساسی است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تبیین گفتمان شهدا برای نسل جدید یک نیاز اساسی است،گفت: برگزاری کنگره شهدا فرصتی مناسب برای نشان دادن مجاهدت ها و مقاومت های مردمان این دیار است.

 تبیین گفتمان شهدا برای نسل جدید یک نیاز اساسی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،  محمد نوذری در نشست هماهنگی برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان ایلام خواستار تشکیل دبیرخانه و کمیته های ۱۹ گانه شد و افزود: برگزاری کنگره شهدا فرصتی مناسب برای نشان دادن مجاهدت ها و مقاومت های مردمان این دیار است.

وی اظهار داشت:تاکنون در حوزه دفاع مقدس در ایلام کار خاصی صورت نگرفته، اما برگزاری کنگره می تواند روایتی دیگر از جنگ، مقاومت، ایثارگری و مولفه های پیروزی بخش جبهه میانی را برای همه بازگو نماید تا فرصتی دوباره برای ساخت آثار فاخر در قالب فیلم و سریال و نوشته و غیره را فراهم آورد.

استاندار ایلام تصریح کرد:مسئولین کمیته ها اقدامات، شرح وظایف و مسئولیتهای خود را از طریق مجموعه تحت کنترل خود پیگیری و تجهیزات لازم را در همان اداره فراهم آورند.

دکتر نوذری با بیان اینکه تبیین گفتمان شهدا برای نسل جدید یک نیاز اساسی است، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت های دستگاهها و با برنامه ریزی دقیق و منسجم، زمینه برگزاری هرچه با شکوهتر کنگره را فراهم آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه