English

فرماندار چرداول:

سکوت زیبنده رسانه و خبرنگاران پویا نیست

فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت خطیر و مهمی را برعهده دارند و در این مسیر ناملایماتی نیز خواهند دید ولی این ناملایمات نباید مانعی برای انعکاس کاستی و مشکلات مردم باشد.

سکوت زیبنده رسانه و خبرنگاران پویا نیست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سعیدرضا کریمیان فرماندار شهرستان چرداول در نشست خبری با رسانه ها و مطبوعات افزود: قلم خبرنگاران باید در اختیار وجدان بیدار آنان باشد و خبرنگاران بعنوان افراد آگاه، مطلع و متعهد هیج وقت نباید در برابر واقعیات و انعکاس آنها سکوت کنند.

وی اظهار داشت:حضور در بین اصحاب رسانه و خبرنگاران و شنیدن واقعیات جامعه و نیازمندی های آنان از زبان رسانه یک فرصت مناسب و سودمند برای همه مدیران برای رفع مشکلات و تشخیص درست از نادرست و سره از ناسره و به تبع آن رفع موانع و نارسایی ها و ارایه خدمات مناسب و بهتر به مردم است.

فرماندار شهرستان چرداول تصریح کرد: خبرنگاران ضمن انعکاس مشکلات جامعه باید سطح توقعات و خواسته ها را با منابع اعتباری بسنجند و ببینند دولت نیز چه توانی در برآورده کردن نیازمندی ها دارد، مدیران در هر زمانی باید در حیطه ماموریت سازمانی پاسخگوی رسانه بعنوان چشم و زبان مردم باشند و هیچ گونه قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کریمیان در بخش دیگری از سخنانش رویداد بزرگ کشور را انتخابات 28 خرداد برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند با زمینه مشارکت بالای مردم و فراهم کردن بسترهای لازم برای این عرصه مهم در اولویت است و با تمهیدات فراهم شده توسط عوامل برگزاری انتخابات بطور قطع شاهد مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود از سطح روستا، شهر و در سطح بالاتر انتخاب دومین نفر کشور یعنی رئیس جمهور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد:وحدت و همگرایی مناسبی بین عوامل برگزاری انتخابات یعنی هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای بسیج و امنیتی وجود دارد و بر عدم جانبداری و بی طرفی تمام عوامل اجرایی و همچنین خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد.

فرماندار چرداول اظهار داشت: رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد شور و هیجان و مشارکت مردم در انتخابات دارند و از آنان می خواهیم با نگارش مطالب امیدوارکننده نقش و اهمیت مشارکت در عرصه انتخابات، فضای جامعه را به سوی انتخابات و سوق دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه